Inställt

När jag vaknade igår kände jag mig inte helt på topp. Envisa förkylning som inte riktigt vill bryta ut. Kände mig osäker på om jag skulle träna men bestämde mig för att jag behövde få ett program. Vill man bli fin så …. Vid middagstid ringde de från gymmet och sa att det var inställt på grund av sjukdom. Tur var nog det för igår eftermiddag blev jag sämre. Idag känns det aj i halsen och dunk i huvudet. Dessa ettriga små skolstartsbakterier. Blir att kurera sig och äta lite.

Såg på Svenska Biggest looser igår. Hoppas på att de ska inspirera när det känns tungt här. Ska bli spännande att se hur de lyckas. För bättre förutsättningar kan man inte få, känns det som. Tuffare än tufft men tyvärr finns inga genvägar.

Just genvägarna har jag sökt efter i hur många år som helst. De har verkligen varit senvägar. Att äta dit kilona är ångestladdat men enkelt. Att äta ”bort” kilona är näst intill omöjligt eller urjobbigt. Personligen går jag inte ner ordentligt om jag inte tränar ofta och mycket. Det blir till att bita i det sura äpplet.

Det här inlägget postades i Träning, Viktresa och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Inställt

  1. Cinderella skriver:

    Genvägar vill man gärna ha, eler på något vis så tänker man att om jag bara blundar, låtsas, förtränger, DÅ blir allt bra av sig självt!

    Jag har tänkt på Biggest Loser-Jillians ”Work through the pain!” de senaste dagarna och har börjat acceptera att det är enda vägen. Blodsmak i munnen är jag inte mycket för, men man borde nog piska sig själv till steget före.

    Vi ska fixa´t du!!! 🙂

Kommentera

